• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Dilarang Maki Memaki

Ini entry pertama saya sempena tahun baru 2010. Saya ambil emergency leave hari ni, badan tak berapa sihat. Bagus juga, awal-awal tahun menghapuskan dosa-dosa kecil.

Kenapa saya diam menyepi, blog tak meriah lagi macam dulu. Seperti yang telah saya cakap sebelum ni, saya sibuk dengan hal peribadi. Kerjaya dan sebagainya. Ahaks. Percayalah kalau mahu.

Sebagai perempuan dan tak lama lagi boleh panggil wanita, banyak komitmen saya sekarang. Tu yang asyik tak sihat je. Badan tak boleh nak tanggung bebanan. HUHU.

Hari Selasa adalah penentu masa depan saya. Saya akan ke KL atas urusan penting. Harap-harap doa saya selama ini dimakbulkan dan lepas tu TATA lah kepada yang berkenaan. weeee

Kepada yang rajin drop komen dekat shoutbox saya, jangan kecil hati kalau saya tak balas. Saya malas online blog sekarang. Tapi facebook hari-hari saya buka. Dan nak bagi amaran sikit, kalau nak drop komen pun biar berbudi bahasa. Dilarang menggunakan bahasa kesat, bahasa lucah , maki memaki dan sebagainya dekat shoutbox saya. Silap-silap saya ban kamu punya IP. Saya tak pernah mengeluarkan bahsa kesat apatah lagi bahasa lucah dekat sini, dan harap-harap readers pun tak buat macam tu. Tolong hormat orang lain, baru anda akan dihormati.

Cukuplah dulu. Kepala berat sangat ni, nak rehat dan tidur. Deria bau dan deria rasa saya tidak bergiat aktif. Selera makan pun menurun. Babai.


p/s: takda modal



8 comments:

dilot said...

mm..dilot pun pernah kena jugak...

Tie HT said...

salam ainn..

jage kesihatan baik2 tau..ko tahu,hari tu ko ura2 nak goodbye fb..last2 akak dah delete fb akak sbb kecik ati ngan kawan2 sekolah..huhu..hoping to give more focus on blogging ..kk bye2x..eh akk rase cam penah gune bahasa lucah mase kat fb ko dulu..huhu..ko jangan marah k..

anak laut said...

salam..

semua yg dilarang agama jangan di buat..

my name is Ain said...

Dilot

busuk kn org macm ni..rasa nk lempang laju2 je..

my name is Ain said...

Akak

laa..nape delete FB.. dah nk skodeng akak xleh..huhuhu..thanx kak..akak pn jgn lupe jaga diri ye..

my name is Ain said...

anak laut

yee..baik..terima kasih..

Tie HT said...

ain..akak takmo dah bukak fb tu..mmg sblm ni semangat nk bukak fb sbb suka nk nyakat ain..pastu nyakat member ktp dulu.

pastu ade la sbb2 tertentu yg buat akak rase mencik..

bunyi cam ngok je kan..

eee..takleh sebut le fb ni..rase cam nk marah sgt2..huhu..

dah sewel ke hape aku ni..

eh,ni bukan xtvt maki memaki ye ain.

my name is Ain said...

Akak

hehe..sabar kak..sabar...

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards