• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Mencabul dan Dicabul. Mana Lebih Seronok?


Esok hari Sabtu. Bermakna hujung munggu sudah bermula. Seperti biasa, sebelum hujung minggu saya akan tinggalkan anda sekalian dengan beberapa persoalan yang boleh difikirkan. Sambil-sambil pergi date tu boleh la tanya pendapat awek atau pakwe anda. HAHA.

Saya nak mulakan dengan pertanyaan secara umum. Anda pernah tak dicabul? Tak kiralah lelaki atau perempua. Pasti yang lelaki rasa nak tergelak. Ada ke perempuan yang berani nak cabul laki2. Entah, saya tak tahu. Tapi manalah tau kan? Terasa seperti dicabul.

Kalau anda menjadi mangsa cabul, apa yang anda rasa. Pasti anda rasa macam nak maki saja si pencabul tersebut dan lempang dia on the spot. Kan? Okeh, saya nak cerita sedikit pengalaman saya. Ini kisah benar saya tak reka. Saya pernah menjadi mangsa gangguan seksual. Memalukan sungguh sebenarnya. Tapi saya rasa perkara macam ni tak boleh dipandang remeh. Nanti yang mencabul tu makin seronok pulak mencabul.

Masa saya menjadi mangsa, umur saya pada masa tu baru 18 tahun. Muda sungguh. Anak dara sunti lagi. Aww. HAHA. Abaikan. Dipendekkan cerita, dalam perjalanan pulang ke matrikulasi masa tu saya balik rumah pada hujung minggu. Di dalam bas terlalu ramai orang sehingga saya terpaksa berdiri dan berhimpit. Anda bayangkan saya berasa seperti di dalam tin sardin. Dalam pada keadaan yang berhimpit-himpit tu, ada orang mengambil kesempatan ke atas saya. Yang pastinya bukan kaum sejenis la. Semakin lama dia semakin dekat dengan saya. Semakin menghimpit saya. Dan saya terasa ada 'benda' yang mengenai punggung saya. Dalam hati, saya dah menyumpah seranah. Dia boleh gelak-gelak dengan kawan dia cakap bahasa Vietnam. Aku rasa nak lempang. Tapi saya masih budak lagi waktu tu, saya macam orang bodoh diam je. Dan air mata mengalir.

Apa yang saya rasa masa tu sebagai mangsa cabul. Saya rasa nak menjerit. Tapi bila saya pandang sekeliling, semua adalah kaum yang sebangsa dengan pencabul tersebut. Dan beberapa kaum lain yang asalnya bukan dari Malaysia. Anda paham maksud saya bukan. Saya pasti, mereka takkan tolong saya. Kawan saya yang pada masa tu pandang saya hanya dengan titisan air mata. Okeh, aku ngaku aku nangis tak pasal-pasal masa tu. Tapi tu je yang saya mampu buat. Saya rasa fobia nak naik bas lepas tu, lama saya tak balik rumah. Sebab takut nak naik bas.

Jangan tanya lagi lah. Saya dah malas nak ingat balik.

Sekarang saya nak tanya. Apa sebenarnya yang pencabul tu dapat dengan mencabul orang? BOLD & RED. Maknanya dalam nada marah. Klimaks kah dia? Bodoh la kalau boleh sampai ke tahap tu. Ke setakat stim je? Baik tak payah. Dan aku sarankan supaya dia pergi tempah mana-mana GRO then korang paham-paham sendirilah kan. Kenapa mesti nak jadikan orang yang tak bersalah ni sebagai mangsa. Nak kata saya berpakaian seksi, pergh. Jauh sekali. Pakai baju kurung beb time tu. Siap tudung semua. Heh, memanglah aku pakai tudung. Kenapa mesti aku? Bukan yang memang sedia menunggu kat tepi-tepi jalan kau nak raba lebih pun tak pa. Tak nak pulak kau cabul dia. Ok, tak baik marah-marah.

Sekarang saya nak tanya anda semua. Anda rasa, apa yang pencabul tu rasa sampai dia syok sangat nak cabul-cabul orang ni? Jawab-jawab. Aku curious nak tahu ni.


Selamat hujung minggu.

22 comments:

Sweet THinker said...

sonok ke?

my name is Ain said...

ST

tak sonok langsung!huuu

Nine said...

huhu..kesian kat Ain..sabar jer...

biasa laki kadang mmg ada sifat cam tuh..

bagi Nine..dua2 tak best..dulu Nine masa umur 18,19 mmg rasa tingin cam nih...

sekrang nih baik tunggu kawen jer kalo tak tahan nafsu...

my name is Ain said...

Nine

sebab sabar la tu dia tak rasa pelempang dari Ain dengan tendangan maut dekat anu dia..kalau tak, selamat masuk wad icu kot.. haha

erk?! pernah teringin? teringin ape yek? hehe..

betol2.. da kawen buat la ape yg patut..haha.. #$%^&..senset

Tie HT said...

aduh,sedih nye bace kisah ain ni..perempuan ni banyak sangat tarikannya..yang pakai tutup mcm kite ni, lagi laa diorang geram nak selongkar..

azizan4444 said...

kalau la time tu ada kt dlm bas tu,kn bez..hahaha

manusia mcm2 jenis skng ni,...

my name is Ain said...

Akakku sayang

haha, tengok..panggil namapun sikit punya manja..hehe..

tu la.. nak pakai dedah2 lagi takot..nnt kena kejar dengan perogol bersiri pulak.. tambah dosa lagi.. adoi..



Azizan

huu..kalau ada nk tolong buat apa? tolong belasahkan boleh tak? hahaha

betol.. ada yg manusia tp berperangai haiwan pn ade..

zai said...

Akak teringat..kisah adik ni sebijik macam akak kena dulu masa tu akak baru umo 19 tahun. dalam bas nak g umah sepupu tapi kebetulan masa tu time pesta pulau pinang..bas mmg sesak dengan orang terutamanya kaum lelaki..ada sorang lelaki berdiri belakang akak dan menggesel2kan bendanya kat belakang akak..eeeii...akak tak boleh nak gerak langsung sebab makin akak mengelak semakin sakan dia bergerak ikut akak semua kawan2 dia ketawakan akak..celaka dan sial punya jantan..geram betul masa tu..akak rasa mcm tak ada kekuatan sbb dalam bas masa tu kebanyakannya lelaki, nasib tak lama kejap jer dah sampai destinasi..tetapi itulah pengalaman yang begitu menfobiakan akak sampai sekarang..kalau ingat sesekali rasa nyesal pulak tak siku jer tempat tu..

my name is Ain said...

Kak Zai

heeee... seramnya dengar cite akak.. mcm lebih kurang cite saya la.. tp saya lama.. and kawan2 dia pun dok gelakkan saya sekali..

tu la, bila pikir balik..rugikan kita tak siku ataupun tendang anu dia tu.. biar bengkak.. nyampah

kopi said...

tulah...akal waras..sayang je diorang xgunakan...diorang rase kool kot buat camtu kat tmpat ramai orang?

my name is Ain said...

kopi

huu..kool tak kena tempat and orang langsung.. so, memang tak kool langsung..

ReiKo_MasasHi said...

huhuhuuu...
pngalaman yg sma cuma sy bkn dlm bas..
rsa cm nk blasah bdk laki 2 dgn btang pyapu n hampir2 sy nk p wt report kt polis tp mngenangkan nsib sy klu fmily tau,maunya dorng xbg sy keje lg..mampus la sy mna nk guna duit lg utk beli brg utk smbung blajar nnti.tp mamat 2 xbrani dtg dh lpas sy ckp nk report polis..hilang trus.

my name is Ain said...

Mar_Sha

ye ke? huu..sabau2

Cikgu Ije said...

haha. sangat kritikal. tetibe terfikir apa drg dapat? keseronokan mengenakan orang. BODOH buat mereka si pencabul!! eiuw

jimie said...

len kali ain dah geram sgt..picit laki tu punye ehem2 tu...xpun kasi teranjang lari...biar dia meraung ..ajar dia sket...tapi tyme kat2 nk trun bas laaa...klu tak susah sbb ain ckp de ramai sejenis kaum ngn dia...mmg kurang ajar skunk ni org2 foregner...dia ingat org kita ni baik sgt...so diorng leh naik kepala wat mcm2...x sedar dahlaa merempat kat negara kita...g laa kaco awek sebangsa diorng kew...Panasss gak jimie dgr ni...klu tau mmg stu team trun kasi hayunan...grrrrr...sowey sbb jimie pn penah kne pengalaman cmni yg tejadi kat adik bradik jimie....kita sbgi laki mmg wasr...patutnya mamat cmtu x leh dilepaskan ..kne carik smpi lubang cacing tuh!!!huh...bikin panas jew ..huh

my name is Ain said...

Ije

huu..betol2.. bkn stakat bodoh.. yg lebih teruk pn mmg padan.. B*B*..huuu

my name is Ain said...

JImie

huu..lek2.. tu la kn? mslhnye kalau ada kenal sape2 dlm bas tu mmg dah sound awal2.. xpn jerit kuat2.. sbb time tu msih budak2.. xpikir pape kot..skrg ni kalau kena lagi, kau silap org la.. aku keluarkan gunting, potong anu kau.. smpai pendek..hehe..

bagus kalau semua laki2 kt dlm dunia ni bpikiran mcm Jimie.. aman, xde kes2 mcm ni..anak dara nk keluar rmh pn x takot..

feiziee said...

felt sori to read the story..
sebab tu saye jage elok2 awek saye, juz kadang2 die xpham nape saye jage gile... tapi xla terok sgt pun, juz utamakan keselamatan die je... mintak jauh la dari org2 cmtu, entah ape dorg fikir, bukannye pham pun ape yg dorg wat, juz nak tnjuk hebat, padahal juz terpengaruh dengan kawan2.. apa pun xda...

sape?? said...

hari tu aku naik tren dri hostel nk blk umah..
mmg dlm tu sesak gile smpai polis kne tolong tolak masuk org2 yg terlebih2 kat pntu tu..
kat dlm tu la, pompuan cina nie terpaksa brdiri mnghadap aku sbb mmg dh xley gerak..
hot jgk la..
tp agak2 la ckit die blh rpatkan dada die kat aku.. rse la tetek die kn, pstu kaki die msuk celah2 kangkang aku n rpatkan kemaluan die kat peha aku..
aku nak sound je ingt.. sbb nnti org ingt aku yg gatal pulak kn.. sbb aku lelaki kn..
lame sbnrnye aku kne kat dlm tu..
ey!!! pkir2 blk, rse mcm nak pct je kuat2 tetek die tu bg die skt..
pstu bg tendangan maut kat cipap pmpuan tu.. biar die rse..
die wat cmtu kat dlm tu kang x psl2 aku pulak dituduh cabul org.. btol x..?

Anonymous said...

haahahahha.....kompom rugi dia kan klu ain bgi pelempang ngan tendangan maut kan...udalah muka pedia kena pelempang....kesakitan lgi kena tendang anunya..hahahaha

Anonymous said...

Sy prnh gesel anu kat celah punggung pompuan, punya la syok tp tiba2 awek tu genggam anu sy kuat2 smpai sy merayu plak kat dia..tu kali trakhir sy buat mcm tu

iAmeen said...

Apa maksud dicabul sebenarnya ye?Confuse laj

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards