• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Agak-agaklah kan ....

Sepanyol dah menang WC 2010. Belanda bila lagi? Jangan marah ye penyokong Belanda. Hah, walaupun pada asalnya aku penyokong Argentina dan Portugal, disebabkan kedua-duanya tak masuk final, bukan setakat final,semi final pun tak larat nak sampai. Akhirnya saya menukar haluan untuk menyokong Sepanyol. Al maklumlah stok pemain yang sedap mata memandang memang bayak. Paham-paham je lah.

Topik hari ni bukan pasal Piala Dunia 2010. Jadi teruskanlah membaca.

Agak-agaklah kan, kalau aku ni lelaki, siapa aku nak jadi.
Aku nak jadi adik aku. Nak belajar rajin-rajin dapatkan 18A+ untuk SPM. Sebab dulu aku tak dapat 18A.

Agak-agaklah, kalaulah aku ni menteri aku nak pegang portfolio apa.
Aku nak jadi menteri Pembangunan Wanita, keluarga dan Masyarakat supaya nasib wanita, masyarakat kat kawasan pendalaman dapat aku tegakkan. Bukan setakat nak buat pembangunan dekat bandar je, tapi kawasan kampung pun aku nak bangunkan supaya orang kampung dapat merasa kemudahan yang sama yang dirasai oleh orang bandar.

Agak-agaklah, kalaulah aku diberi peluang untuk memilih kerjaya, apa yang aku nak jadi.
Aku nak jadi tukang masak profesional sebenarnya. Celebrity chef pun boleh jugak lah. Sebab aku suka masak. Pantang nampak resipi baru, mesti aku salin dalam buku koleksi resipi aku. Tapi tak pernahnya nak membuat. HAHA. Serius. Memasak adalah menyeronokkan lebih-lebih lagi bila apa yang kita masak tu orang suka dan makan sampai habis. Seronok sangat.

Agak-agaklah, kalau diberi peluang untuk belajar lagi sekali, bidang apa yang aku nak ambil.
Saya suka fizik, matematik dan seni. Jadi tolong pikirkan bidang apa yang sesuai. Yang ada gabungan ketiga-tiga skop ni.

Agak-agaklah, bila masa aku malas nak update blog apa aku buat.
Aku dengar lagu sambil nangis-nangis. HAHA. Banyaklah. Aku ska main komputer games. Sapai tangan naik lebam dah. Selain tu, aku suka buat exercise. Dumbbell seberat 3kg aku baling-baling lepas tu tangkap sebangak 20 kali untuk sebelah tangan setiap hari. Tipu ah. Jangan caya. Senaman biasa je. 20 kali sehari. Paling kurang la. Takpun aku tidur. Blog aku simpan lama-lama baru jenguk, sampai orang pun dah mals nak datang blog aku. Sebab aku tak datang blog orang. Hah.

Agak-agaklah kan, sekarang ni aku rasa apa.
Aku rasa sampai sini je. Lain kali aku update lagi. babai.

p/s: takda motif.

3 comments:

Rashid said...

Dengar lagu sambil nangis-nangis.. hehe


ermm.. agak-agaknya kalaulah saya dapat terbang.. huhuu!

nurulshima said...

nanges best pe Ain.aku pun lame gle da tak update.haha

Tihara said...

byk nyew agak2..akak nk jd menteri pertanian asas tani...hikhik..jangan nanges2 taww

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards