• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Seksyen Paling Dimnati


Sudah pastinya seksyen SUKAN.

Jika sebelum ini saya hanya membaca bahagian jawatan kosong, sekarang tidak lagi. Ehem, maklumla musim Piala Dunia. Saya tak mahu ketinggalan membaca bahagian sukan. Diakui dulu saya memang malas nak baca apatah lagi nak belek.Kalau lihat pun sekadar tengok gambar saje. At least saya mengaku kan?

Sekarang tidak lagi. Dah habis baca saya baca lagi. Lagi dan lagi dan lagi. Tidak pernah bercita-cita nak jadi pengulas suka, pembaca berita sukan atau model suka (erk), saya membaca hanya sekadar ingin menambah ilmu pengetahuan dalam bidang sukan. Al-maklumlah, masa Piala Dunia ni lah semua orang nak mengaku suka tengok bola.


Piala Dunia. Ini bukan kali pertama saya tonton. Piala Dunia 2006 yang berlangsung di German pun saya ada tonton. Tapi itu tidak sefanatik yang kali ini. Sekadar melihat kehebatan Ronaldo (Brazil) dan England (David Beckham). Aku tak tahu kenapa aku minat sangat dengan Beckham padahal ramai lelaki yang tak suka dia. Yang paling menarik, kami sekeluarga akan tonton jika tayangan bukan pada larut malam sambil bersorak GOOOOOOOOOOOAAAAAALLLLLLLL! Ceh, jangan tak caya.

Seingat saya, dahulunya saya suka mengumpul pemain yang memakai jersey no 11 kerana saya gemarkan nombor tersebut. Pemain hebat seperti Miroslav Klose juga memakai jersey no 11. Hehe

Esok saya tak mahu ketinggalan menonton perlawanan di antara Sepanyol dan German. Mudah-mudahan Abang Villa dapat sumbat lagi gol dan melayakkan diri untuk mendapat anugerah Kasut Emas. Ewah.

Apapun, saya kecewa dengan Argentina kerana kalah kepada German dengan 4-0. Sangat memalukan. Hampa dan hampas.

Kalau saya akan sokong Sepanyol, anda bagaimana?

6 comments:

Tihara said...

haah..akk sokong ape yg ain sokong kan

shazclan said...

german ar...
baru mantop..
haha

Rashid said...

salam

wah bukan calang calang orang pompuan suka sukan begitu sekali..

my name is Ain said...

akak sayang

hehe.. sy sejak argentina dah kalah, saya sokong sepanyol.. kt rmh saya ada dua kelompok.. bapak saya belanda, mak saya dgn saya sepanyol..

shazclan

hehehe.. kalau semua nk sokong german, takdalak org nk sokong sepanyol..

Rashid

aku wanita biasa (tajuk lagu KD)

Cik Nass said...

Geli lah tengok adegan korek hidung di atas tu. ekekekeke.

Sy sokong ESPAN. Seperti yang diharapkan menang jugak akhirnya.. Hehe...

2014, sy sokong Brazil plak. Biasalah perempuan, apa je yg saya tau. Bak kata lelaki poyo. Pmpn ni tak tau sal bola tp buat2 tau. :)

my name is Ain said...

Cik Nass

tu bukan die korek idong..tp konon2 tgh isap dadah.. dulukn die penagih..hehe

sy mmg minat bola.. minat time sorak..kah3.. serius mmg suke..

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards