• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Hari ini dan esok

Esok. Adalah hari bercuti. Cuti kerja. Macam biasa, orang bujang macam aku akan menghabiskan masa secara membazir. Berjalan-jalan tanpa arah tuju. Membazir wang, duit, pulus dan juga ongkos. Masa apatah lagi. Lebih-lebih lagi orang bujang yang betul-betul bujang. Nak ajak sang kekasih bercanda di tepi pantai Lido memang jauh sekali. Almaklumlah, hari -hari pantai Lido dah menjadi tatapan. Belum kira Berapa kali lalu lalang dekat depan pantai Lido tu. Rasanya dah bosan kot. Ok. Kita stop cerita pasal pantai Lido. Nanti orang cakap aku jakun gila macam tak pernah mandi dekat pantai Lido. (memang aku tak pernah mandi pun sebab air dia kotor, lagi satu aku takot kena tangkap dengan askar Singapore pastu kena tuduh penceroboh. HAHA).

Hari ini mood aku nak update blog tiba-tiba datang. Macam biasalah. Kalau dah ada mood pastu modal pun ada, apa lagi. Cepat-cepat on PC member, terus online. Malas nak on lappy sendiri sebab member dah bagi kebenaran guna PC dia. Lagi senang kot. Lappy aku da season, paham-paham aje lah, hang sesaje. Kadang-kadang rasa nak hempas pun ada, tapi nasib bersabar. Kalau tak dah jadi besi buruk gaknya. HAHA. Aku main-main jangan korang ingat aku serius pulak nak main hempas-hempas laptop. Takda maknanya. Silap-silap kang kepala aku sendiri aku hempas. HAHA.


Tadi. Makan kenyang gila. Perut pun dah naik gila dibuatnya sebab sumbat makanan tak henti-henti. Dinner di Grand Paragon Hotel, JB memang sedap dan lazat. FREE. Tu yang best. Tengok je muka kat atas tu berseri-seri. Orang belanja memang sedap. Cuba kalau kena keluar duit sendiri. Menyumpah seranah kot. Makanan tak sedap la. Ayam mentah tak masak. Ice cream sikit gila flavor dia takda choice. Pastu air pun bagi sky juice jek? Apa barang?!! Itu kalau keluar duit sendiri la. Nasib tak payah keluarkan duit. Sebab tu mulut ni manis je memuji-mujij cakap terima kasih daun keladi. HAHA. Pandai kan?

Berbalik kepada tajuk asal. Esok. Mau pergi beraya. Ke mana? Ke rumah kawan-kawan. Sekitar Johor la yang pasti. Erk. Kalau duit dalam poket ni banyak tak payah cakap. Keliling Malaysia aku pergi. Tinggalkan je alamat. Konfem sampai punya. Syaratnya sediakan makanan saje lah. Kan? Tapi itu kalau poket tebal. So, lain kali je lah kita jumpa ye. Ada rezeki insya-allah. Tak pun jumpa time makan nasi minyak nanti. HAHA

Semalam hati bunga-bunga. Hari ni bertambah bunga-bunga dia. Macam para-para sakura pulak. Bunga pasal apa aku pun tak berapa pasti. Sebab aku tau hati aku tiba-tiba berbunga jek. Korang figure out sendiri la kalau nak tau. Ngeh3.

Okeh. Aku nak stop sampai sini. Sebab nak upload gambar dekat facebook. LAma dah tak mengupload. Kesian kat member-member yang sekian lama mintak gambar tapi tak dapat-dapat. babai all. TATA




1 comments:

mr.ariell said...

dah raya kat jay bee tu bukan nak melencong ke rumah ankel rap..

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards