• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Ada Apa Dengan Minggu Depan

Minggu depan aku akan memulakan hidup baru. Kenapa aku pilih minggu depan? Sebab minggu depan macam-macam perkara berlaku dalam hidup aku. Salah satunya kerjaya. Aku akan mula menjalani kehidupan sebagai pekerja semula pada minggu depan di Johor Bahru. Jauh dari keluarga. Sedih. Kena masak sendiri. Semua kena lakukan sendiri. Bukan tak biasa buat, cuma saja mengada-ngada nak manja-manja. HEHE.

Selain perubahan dari segi kerjaya, minggu depan aku akan duduk serumah dengan kawan-kawan baru. Takdalah baru sangat sebenarnya. Dah kenal cuma tak rapat sangat. So, masa nilah kitorang akan gunakan untuk merapatkan hubungan yang tak rapat. Kan? Dan, terpaksa berjauhan dengan kawan-kawan baik satu company masa kat Senai dulu. Macam Mar, Diba, Najib, Azni dan sesiapa yang namanya yang tak disebutkan jangan amek hati. AKu ingat korang jugak, cuma diorang ni yang kena hantar jauh kat KL sana. Termasuk juga roomate aku masa kat Senai dulu, Mye. Sedih jangan tanya lah bape banyak sedih. Kalau tadah agak-agak ada 1 tong kot air mata.
*1 tong = 2ml je.

Perubahan yang lain tak perlu la aku beritahu kat sini.Cukuplah aku sorang je yang tau sebab ia terlalu peribadi. Kan? Ada benda yang boleh dikongsi dan ada benda yang kita akan fikir, perlu ke kongsi atau cukup sekadar simpan dan berkongsi dengan orang-orang tertentu yang betul-betul rapat dengan kita je.

Mulai minggu depan juga, aku akan melupakan perkara-perkara yang tak perlu aku ingat, termasuk orang-orang yang tak perlu aku ambil tahu apa yang dia buat. Tak perlu aku mention kat sini sebab dia bukan baca blog ni pun (rasanyalah). Perkara yang menyakitkan hati terutama sekali perlu dilupakan supaya perasaan hasad dengki tu boleh dibuang jauh-jauh. Buat apa nak sakit-sakit hati kan? Aku doakan orang yang dengki dengan aku, yang jealous dengan aku tu sentiasa bahagia dan Allah kurniakan dia kebahagiaan. Asal kau jangan kacau hidup aku sudah.

Aku doakan benda baik-baik untuk kau, kau doakan lah juga benda baik-baik untuk aku. Ditemukan jodoh dengan insan yang berhati mulia ke, supaya dia boleh bimbing aku nanti. Takdalah kau jealous dengan aku memanjang nanti kan? Ceh, macam entry ni khas untuk dia jek. HOHO

Aku nak pegi sambung baca artikel online. Lately ni aku rasa malas betul nak update blog sebab idea aku dah semakin hilang. Dan takda yang menarik pun dengan blog sendiri. Huuu. Takda daya tarikan. =(

**aku rindu abang Josh aku.. haha, dah cukup. Iklan sekejap je.

Sebelum aku habiskan entry kali ni, aku nak tolong promote blog kawan aku. Dia baru bukak online shopping blog. Korang yang ada masa tolong la jengah-jengah ye. Murah-murah kat situ dan cantik-cantik. Tuan nye pun cantik jugak. Tapi dah berpunya. HEHE.
http://kupu-kupuboutique.blogspot.com/

Till then. Salam.


1 comments:

pn-iena said...

Ain dapt keje di johor ya? tahniah!!..

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards