• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

lend me your shoulder please

Saya sedih sangat-sangat sekarang nih.
Sebab apa saya sedih.
Sebab saya terpaksa tolak tawaran kerja yang sepatutnya dimulakan pada hari Isnin depan.
Saya memang mahukan kerja tersebut.
Tapi saya tak boleh terima.
Kerana saya perlu beri notis kepada majikan saya at least 1 minggu.

Tuhan, adakah ini dugaan yang Kau berikan pada aku?
Saya betul-betul sedih sekarang ni.
Serius.
I am really sad. Really really sad.
Tapi, saya terima dengan redha.


*i really really need a shoulder to cry on right now*


8 comments:

ab said...

jgn sedih2..mai aku gmbirakan

jinggo said...

ain...

sedihnya
mungkin ada hikmah pada segalnya....
semuga hari2 seterus..
kita hanya merancang semuanya kan....
hasil mungkin kadang2 diluar jangkaan kita.

ain said...

huhu.. :'(
serius sy menangis lepas sy letak phone..
tolak dlm keadaan terpaksa..
dlm hati hanya Allah je yang tahu..
mak call pun tadi sy nangis lagi..
naseb xde org kt office..
time kasih ckgu..
krn memahami.. :'(

ain said...

:'(
huhu

ijechan said...

ada hikmah yang kita tak nampak disebalik ketentuan Illahi kenapa ain terpaksarela tolak kerja tu.

la tahzan. :)

suzy said...

rileklaaa..xlari xkeje tuh..cb inform company tuh pe yg blaku..maybe diorg cud consider tose n these

ain said...

huhu..
bile aku call blk diorg dh dpt org yg ganti aku..
lg la sedih..haha

tp nk wat cm ne, belom ade rezeki...berserah je lah..

ain said...

erm..
tu lah..
terima dgn redha..
O:-)

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards