• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

tersebutlah kisahhhh...

Saya malas nak update blog. Sebab saya rasa takda cerita yang nak diceritakan. Mungkin kalau saya jadi penglipur lara, pasti banyak cerita serta kisah-kisah tauladan yang akan disampaikan diblog ini. Malangnya tidak. Tersebutlah kisahhhhh......

Saya mengantuk dan menjadi malas pada hari ini. Itu pun setelah siap membuat akaun untuk tahun lepas baru tergerak hati nak jenguk blog merepek ni. Perasaan rindu memenuhi ruang hati. Amboi, sentimental kejap. Bukan rindu apa pun, rindu pada masakan emak saya. Yang sentiasa mengikuti kehendak anak tekak saya yang tak henti-henti laparkan masakan beliau. Mak saya akan masakkan apa saja kemahuan saya dan kehendak saya. Sebab tu saya boleh jadi ikan buntal kalau duduk kat rumah tanpa berbuat apa-apa. Sekarang, sejak berjauhan dengan mak, saya dah tak jadi ikan buntal lagi. Saya semakin hampir ditransform kepada ikan bilis. Ayoyo.

Barang hantaran untuk majlis pertunangan kakak saya hampir siap. Tinggal tunggu dia pulang dari Shah Alam saja. Saya pulak yang risau. Sebab takut semua persiapan tak sempat. Kek untuk hantaran saya akan sponsor which is home made cake. Tak kuasa aku nak beli kek yang belum tentu sahih kesedapannya. Tapi Secret Recipe memang sedap. Rasanya lebih berbaloi kalau kek itu dibuat sendiri. Untung-untung sedap, haha. Boleh buat bisnes time raya. Market tu penting ya.

Aku ni cakap putar belit. Tadi kata malas nak update blog. Tapi bila dah update, berjela-jela pulak panjangnya. Pastu merepek tak tentu pasal. No wonder la tak ramai reader blog aku sebab aku sendiri pun jarang lompat-lompat parti blog orang nih. Tapi, itu pun disebabkan aku sibuk membuat kerja. Lainla kalau aku duduk di rumah. Pasti siang malam pagi petang aku akan mengadap blog korang tunggu di update. Tanpa jemu-jemu.

12 hari terputus hubungan. Bukan terputus apa, disebabkan handphone rosak maka handphone saya menjadi bisu untuk kesekian lama. Nasib baik 6 hingga 9 Mac ni ada mobile fair di shopping complex berdekatan. Boleh pergi sambar dalam sedozen dua buat koleksi.

*yawn*
Mengantuk punya pasal. Nak ambil masa dalam 5 minit untuk lelapkan mata since masa rehat tadi dah sebok siapkan akaun. Manguap lagi. Astarghfirullah...

zzZZZzzzzZZZZzzzzZZZZZzzz



0 comments:

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards