• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Sekian

Minggu ni memang minggu meletihkan. Hari Rabu pulang ke Batu Pahat, Khamis pergi ke KL. Jumaat Pergi Selangor, Sabtu pulang ke Batu Pahat. Ahad, balik semula ke JB. Penat. Memang penat. Dah la dalam bus sejuk gila. Peluk tubuh je la tahan sejuk. Tu tak kira naik turun komuter, LRT, Putra semua. Balik rumah habis satu badan I sakit. Sape nak jawab?

Saya perlukan MC dan MC perlukan saya. Saya perlukan emak saya macam emak saya perlukan saya. Sebab kalau emak ada dia boleh tolong picit-picitkan badan dan saya pun boleh tolong-tolong picitkan kaki emak. Sambil-sambil tu mengampu la.

So, better saya ambil MC. MC secara besar-besaran. Sebab sekarang I dah lantik diri sendiri jadi duta braces. Dah ramai orang PM trough Facebook I tanya pasal braces. Dan saya dengan baik hati menjawab dengan penuh sopan santun dan ramah.

Dekat bawah saya lampirkan (betul ke? HAHA) sekali gambar sebelum dan selepas saya membuka braces. Ini bukan sesi tayang muka, tapi sesi tayang gigi. Tolong paham. Duta bekerja sampai lewat malam. Dulu pernah juga ada cita-cita nak jadi dentist tapi tak kesampaian.

Jangan komen pasal gambar sebab I tau I tak comel.

Sekian. MC bermula. Uhuh uhuk

footnote1: I need SOMETIME to talk to SOMEONE who has gone to SOMEWHERE which i called that person as SOMEBODY where i am NOBODY
footnote2: teringat lagu Wonder Girls-Nobody.


11 comments:

wanirani said...

waaa...gigi ain dah cantik..

Razman said...

aku pun pandai picitkan org..haha

DilOt said...

seksa tak ain pakai braces tu...

tanye soalan mcm budak2 je...hehe...

ain dah tak duduk senai ke??

tihara said...

ni mesti gamba paling cun..bibir seksi berkilat..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

chantek nyer GG dier..

hehehhehe kamoo ada add akak di fesbuk kan?

nanti akak approve....

Tihara said...

woit..jwb la..owg bg respondan ni..peace!!!

my name is Ain said...

wanirani

hehe..mekasih.. kau tau kan gigi aku dulu cam ne? bgeh3..skrg da ok...

my name is Ain said...

Razman

picit bhgn mane? aku nk kepala je.. dgn kaki..yg lain xpayah..

my name is Ain said...

Dilot

tak.. da lame da.. dah 3 bulan duduk JB..

saket? tak la sangat.. mula2 mmg saket..tp da lame2 ok la.. nk cantik perlukn pengorbanan..huhu

my name is Ain said...

Akak

takk..ade yg lg cun.. tp xpakai tudung ounye.. nk ke?
haha

my name is Ain said...

Kak Yanie

hehe..mekasih..

aah sy dah add.. baik3.. no problem

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards