• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

keyword entah apa-apa

Marilah kita bergelak ketawa serba sedikit sebab rasanya dah lama sangat tak gelak sampai guling-guling. Okeh, habit yang sangat terok dan tak senonoh. Nak buat macam mana, saya memang suka gelak. Tapi sebelom itu, sesiapa yang baca previous entry dan perasan badan saya macam belon yang ditiup..erm.. tu sebenarnya efek angin ditepi pantai..huhu..masih taknak mengaku yang diri ini dah gemok..okeh, gemok-gemok sangat sensitip. Apa kata kita panggil comel..huhu..Kan comel je bunyi nya..

Dah berapa minggu sebenarnya aku dok buat benda ni. Tak de kerja sangat. Sebenarnya bukan takda kerja, tapi aku yang pandai curi masa. HUHU. Bos pun perasan yang aku ni sebok je memanjang. 24jam sehari, 7hari seminggu menaip je. Aku pun tak tau apa yang aku taipkan, tapi yang pastinya..HAHHAHA. Tangan aku sakit setiap kali balik kerja. Lengoh.

Okeh, nak kongsi hasil kajian yang kononnya aku buat selama beberapa minggu sejak kebelakangannya. Dan aku pastinya, hasil tersebut betul-betul buat aku rasa geli hati, gatal buah pinggang, pedih hempedu segala bagailah. Dan aku pun perasan, ramai dah orang buat entry yang macam ni. Aku pun taknak ketinggalan, nak juga buat. Tapi bukannya niat meniru, tapi nak bagi korang sume gelak sikit. Banyak pun takpe. Tak kena bayar.

Aku perhatikan, banyak betul keyword yang pelik-pelik makhluk mana entah cari kat google, pastu tersesat masuk kat blog yang penuh suci dan meriangkan ni. Tak paham betol. Okeh, mari aku kongsikan dengan korang. Tak nak baca pun takpe sebab tak efek mental pun.

  • telefon sakit umum kaupang
Why? When? Where? Who? What? How? Aku pun takda berapa paham sangat dengan ayat ini. Adakah kerana telefon dia telah jatuh sakit selepas itu telah dilempang oleh pemiliknya? Entah la, aku still tak paham. Sesiapa yang paham, tolong jelaskan. Anyone?
  • erti hijrah
Memang ada membuat entry ni tapi bukan hijrah yang betul-betul hijrah. Kau jangan cari balik sebab aku macam malu je bila baca balik entry ni. Kah kah kah. Emosional betol.
  • ayat romantik
Ini memang betol. Memang takda salah masuk blog ni. HAHAHA. Nak belajar cara ngurat awek guna ayat-ayat romantik, carilah pakar iaitu saya. Pergh, terkejut betul aku. Nak cari ayat romantik pun kena google ke? Kau berangan je la, pastu mesti datangnye ayat tangkap lentok. Try. Aku dah cuba, ramai cair. HAHAHA. Jangan percaya sangat.
  • mata sakit bila terkena cahaya terang
Mata sakit pun nak tanya kat aku ke? HUHU. Carilah doktor pakar mata. Mentang-mentanglah nama aku ni maksudnya cahaya mata, tup tup leh plak tersesat kat blog ni. HUHU. So, dah dapat jawapan belom? Pakai spec itam setiap masa. Konfem takda sakit lagi.
  • diary seorang playgirl azyan
Ini yang aku paling tak paham. Nak kata nama aku azyan, jauh sekali. Playgirl tu yang aku tak boleh tahan. Nak gelak pun tak leh gak. Tapi... gelak juga lah. Pergi la cari blog orang yang namanya azyan. Pemilik blog ni namanya adalah Nurul Ain. Bukan Azyan mahupun playgirl. huuuu
  • gambaran rupa bentuk kandang arnab
Aiyooo.. Kau duduk planet mana ni sampai kandang arnab pun tak boleh nak imagine. Okeh, mari aku bagi sikit gambaran. Kandang arnab ni biasanya diperbuat daripada batu bata sebanyak 99 ketul, 1 guni simen, zink 8 kaki, sedikit pasir dan batu. Nak buat 2 tingkat pun boleh, sebab nnati bila arnab tu dah beranak pinak takda lah sempit sangat.
  • nak jadi pilot
Pilot?? Ehem.. Aku takda pernah cerita pun pasal pilot terlampau atau sebagainya. Cuma aku pernah bercita-cita nak jadi pilot dulu masa kecik2. Har har har.
  • undang-undang kanun keseksaan
???? no explaination.
  • harga buang tahi lalat hospital
hospital mempunyai tahi lalat kah? Apakah? Ada aku kesah kau nak buang tahi lalat? HAHAHAHA.
  • nurul ain + facebook
Tak payah susah-susah cari kat google, kat blog aku ni ada link terus ke face book aku. Tak tau la Nurul Ain mana yang di maksudkan. Tapi kalau anak pak Karim, ya.. Link nya ada di atas sinun.

So..amacam? Ada lagi tapi malas nak letak sebab yang lucah sikit pun ada. Tak senonoh betol. Blog ni suci dan bersih tau. Tak da biru. Kuning je. HEHE.

0 comments:

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards