• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Panduan HITAM PUTIH

**entry berwarna hitam dan putih sahaja**

Pertama sekali, saya nak mintak maaf pasal entry yang terlalu garang macam queen control pada tempoh hari. Tapi aku bukan queen control. AKu jenis remote control. HAHA. Kerana emosi, kesian pembaca semua terikut-ikut emosi. Tak apa. Sokongan moral dari anda amat saya perlukan.

Sebelum itu, di sini ada sedikit PANDUAN HITAM PUTIH kepada pembaca semua. Tak kiralah sesiapa. Sila ambil perhatian. Tak ambil perhatian pun tak kisah, sebab aku tulis pun saja-saja je.

  1. Saya tidak kisah dinasihat oleh anda, tapi gunakanlah ayat-ayat cinta yang membuatkan hati saya sejuk pabila membacanya. Lebih elok dimulakan dengan salam dan disudahi dengan salam. Jangan main terjah macam takda manner.
  2. Saya bukanlah seorang yang serius. Dalam erti kata lain, saya boleh dibawa bergurau. Gurau-gurau manja pun boleh apa. Tapi agak-agaklah. Kalau kau takda kenal aku, jangan pandai-pandai nak ajak gurau kasar. Memang cari nahas lah nampak gayanya.
  3. Tak kenal maka tak cinta. Maka kenalilah diri saya dahulu barulah cintai diri ini. HAHA. Bukan aku suroh kau jatuh hati ke apa, tapi at least kita saling mengenali baru boleh beramah mesra. Ini tak kenal, tiba-tiba berlagak 'mesra' dengan aku konon.
  4. Blog ini dibina atas dasar suka-suka bukan untuk menyakitkan hati orang atau apa. Kalau kau rasa tak senang baca blog aku, aku tak halang kau nak baca blog lain. Silakanlah. Hanya mereka-mereka yang memahami bait-bait ayat orang yang tak serius suka main-main je yang dapat faham isi kandungan blog ini. Atau mungkin aku boleh bukak lagi satu blog tajuknya: BLOG PERLUKAN NASIHAT MACAM BAGUS.
  5. Aku bukan nak perasan bagus ke apa, tapi aku minta maaf lah. Aku ni memang jenis keras kepala sikit. Kau baling la dengan bantal, konfem takkan pecah punya. Aku boleh terima kalau kau nasihat atau bagi pandangan baik2. Aku boleh terima. No terjah2, dan paling penting TIADA PENGECUT diperlukan di sini. NO ANON! HAHA. Kan dah kena boikot.


Dah. Cukuplah kot 5 aje. Nanti kalau aku tulis panjang-panjang, berjela-jela macam warning. Padahal nak kasi 'info' sikit. Kau pahamlah apa maksud info dalam '' itu dengan BOLD sekali. At least aku jadi diri aku sendiri, dan tak perlu pura-pura. Aku tahu diri aku macam mana, dan aku mengaku kelemahan aku. Tak payah nak tunjuk baik macam bagus.

Aku tak suka marah-marah. Tapi disebabkan semalam aku rasa tercabar, aku dah marah-marah secara tak langsung aku pun sedih jugak sampai menitiskan air mata. Sumpah aku tak tipu. Bila aku marah, aku nangis. Dah dah..nampak macam loser pulak.

Aku sayang semua reader aku okeh. Tanpa korng, siapalah blog ni.
Tamatlah. Malu sendiri.

p/s: janganlah ambil serius ke apa pasal apa yg aku tulis. Sebab kebanyakannya aku tulis sebagai suka-suka. Janganlah pula ingat aku buat entry ni sebab nak sakitkan hati korang ke apa. Aku minta maaf kalau ada yang terasa. Ini sebagai panduan kepada mereka yang suka menyerang tanpa memberi salam dan pengenalan diri.


2 comments:

Atikah Hakita said...

sukalah hitam putih mcm ni...
bak kata komen kt sblm ni..
kt menulis mengikut rasa hati kt...
xdelah serius mana pn..

tp syg nyer ada certain2 org anggap tu sesuatu yg SGT SGT serius..hehhee...

apa pn...lalat aka anon ni ada di mana2....
so far Cik Honey xpenah kena...syukur Alhamdulillah...

hope Cik ain xberhenti menulis entri emo sbbkan kes anon yerk...

my name is Ain said...

Honey Bee
hehe..trimas2 krn menyukai pnduan hitam putih ni..hehe

eh? nk emo xleh slalu nnt org cop Ain ni garang namampos lak..jatuh saham xde org pinang..kah kah kah

nway,thanx 4 ur support..

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards