• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Takda modal

Thanx to wani rani sebab membagi saya award ini. Walaupun saya rasa saya takdalah cute mane pon. HAHAHA. Tapi sekarang dah tahun 2009 lah sayang, takpa lah. Saya terima saja. Hee.



Rules in receiving this award are:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" & put it at ur blog.
2. Link & tell who gave u the award
3. State 10 facts or hobbies of urs
4. Choose 6 bloggers to also receive the next award
5. Dont forget to inform the chosen bloggers!


10 Facts & Hobbies of Mine

  1. Saya sangat suka cooking especially masa tidak bekerja. Walaupun sebenarnya takdalah pandai sangat memasak pun, but at least saya mencuba.
  2. Selain cooking, salah satu passion saya adalah membaking cakes dan membuat biscuit. Saya belajar membuat kek dan biskut ni sejak saya darjah 4 lagi.
  3. Menjelang hari raya, saya adalah antara manusia yang sibuk di rumah. Selain mengambil tempahan membuat kek, saya juga menolong emak menyiapkan tempahan baju yang dihantar. Boleh la sikit-sikit. Takda lah hebat pun.
  4. Saya sangat-sangat jarang keluar rumah dengan kawan-kawan. Kebiasaannya saya keluar bersama ahli keluarga. Bukan tidak mahu bergaul, tapi saya lebih gemar berjumpa sekali sekala daripada kerap berjumpa. Perkataan 'dating' pun macam tak pernah ada dalam kamus hidup saya.
  5. I love gardening. Bunga daisy kepunyaan saya sudah semakin gemok, dan semakin banyak bunga yang dikeluarkan. Setiap kali balik ke rumah keluarga, saya akan rasa happy sangat sebab bunga tersebut kembang dengan cantik. Ada orang nak beli pun saya takda bagi.
  6. Saya tak suka pergi ke tempat yang sesak dengan orang ramai, lebih-lebih lagi waktu Mega Sales atau apa-apa sales. Anda hanya akan nampak saya di rumah saja.
  7. Saya suka keadaan yang kemas. Kalau balik rumah bersepah, saya adalah manusia yang suka berleter pot-pet-pot-pet terutamanya kepada adik saya yang suka buat sepah kat rumah.
  8. Saya tak berapa gemar memakai heels dan lebih selesa memakai kasut yang rendah. Lebih selesa dan kaki tak sakit.
  9. Kalau mahukan sesuatu, saya lebih gemar usahakan sendiri dan beli menggunakan duit sendiri. Itu prinsip saya.
  10. Saya single 80% haha.


Saya nak bagi award ni pada : Kak Tiha, Cik Jannah, Ijie, Mai, Iylia and Suzi.

5 comments:

мyΞ'™ said...

ain..
wut a beautiful blog u have!!
serious.
bile aku nk tuka, nntik semua ilang..
cmne??
x reti!!!

my name is Ain said...

mye
hehe..mekasih mekasih..
xde la cntk mane pon..
stakat download kat tenet, xde benda yg boleh dibanggakn sgt..
laenlah kalo buat sndri..hehe..
nway, thanx..
*blush*

Tihara said...

thanx ain..nti akak tampal kt blog..

Cik Jannah said...

owh cik jannah dpt?
tenks dear;
later cik jannah lagsai kan ya?
sory take tyme ckit
;)

my name is Ain said...

Kak Tiha
sama2..award yg akak bg dulu pun saya belom tampal lg..huhu

Jannah
ur wlcome..no problem..

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards