• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

setia

Gila kalut semalam sebab handphone boleh pulak tertinggal dekat office. Nasib takda orang curi ke apa, kalau tak mau gila meroyan aku dibuatnya. Dah la tu satu-satunya handphone yang aku setia sangat sampai 4 tahun lebih dah pakai. Tak pernah curang. Cuma menduakan aje. Nak buat macam mana kan? Kasih berubah. Err, pada handphone saje lah. Pada yang lain, tak pernah berubah. Setia sungguh. Betooll.

Contohnya. Dari dulu iaitu sejak akil baligh (jgn tanya bila), saiz kasut tak pernah berubah. Sampai sekarang setia dengan nombor 5. Cuma kadang-kadang boleh jadi 4, 4 setengah, 6 pun boleh jadi jugak. Itu pun kalau ikut saiz kaki orang kerdil. Err. Maaf.

Selain itu, dari dulu iaitu sejak kali pertama menggunakan handphone, itupun selepas SPM, saya tak pernah menukar nombor telefon. Masih setia sehingga sekarang cuma menduakan aje. Di duakan oleh celcom. Tertarik dengan plan celcom U.O.X yang gila murah, borak gayut-gayut dengan mak masa kat kampus sampai satu jam pun kredit tak abes-abes. Dengan 4 angka terakhir yang seakan-akan nombor matriks, 6957. Gila sayang. Nostalgia. Abah mintak pun aku takda bagi. Sori beb. Eh eh, sorry abah.

Lagi. Dari kecil sampai sekarang, tak pernah curang dengan bantal busuk. Cuma bantal busuk je menduakan saya, sanggup pergi ke orang lain sedangkan bantal tu memang dah busuk dengan segala bau saya. Err. Tak payah imaginelah. Malu. Sampai sekarang, bantal tu masih ada, dan menjadi peneman diwaktu tidur. Bantal lain, sorry. Aku sepak sampai jatuh ke bawah.

Lagi? Cukuplah kot. Ikhlasnya sampai situ aje. Cerita lebih-lebih kalau tak ikhlas pun takda guna. Lagipun break dah nak abes. Manfaatkan masa yang ada degan perkara berfaedah. Contohnya, emm.. tak payah contoh kot. Nak layan ym kejap. Ada orang buzz.

*BUZZ*


mlm ni ada lg 1 entry..entry menakutkan..
maaf terpaksa batalkan niat atas sebab-sebab tertentu..

6 comments:

adol said...

betul2 setia nie.. huhuhu

Tihara said...

haha..mlm ni..haha..pesal aku gelak ain..haha

a.b geldofg said...

aku igt bntal tu busuk
kalau dah jumpa bntal hdup
ko tendang je bntal bsuk ko tu

my name is Ain said...

a.b
huu..
itu tak yah ckp la..
tak kire bantal ape sume kasi tendang..
hahaha

pn-iena said...

ckp pasal tepon sim kad sama dr thn 2001-2009 boypren tukang bayar sampai dah jadi suami...ehheeh mmg setia lah..

Bantal buchuk k.iena dah lama letak baik2 ke tepi sejak ada hubby...ahahha

my name is Ain said...

Kak Iena
huu..xpe..smpat lg nk peluk2 bantal busuk selagi belum ade husband..boleh plak kn?

KAHKAHKAH

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards