• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Diary Seorang Playgirl Azyan?

Mari bercumbu cemburu dengan saya. Wau! Hari ni bos bagi saya relax, siap bagi pinjam DVD. Tapi saya takda lah over sampai nak menonton di office. Saya tak sampai hati nak buat begitu. Nanti dikatakan ambil kesempatan. Tahu tak apa itu ambil kesempatan? Mengambil kesempatan yang ada. HAHAHA. Macam ni eh maksud dia?

Selain diberi pinjam DVD sebanyak dua keping, saya juga diberi masa yang lebih untuk bersenang lenang. Kalau Puteri kata "Kita enjoy dulu!", tapi saya bukan puteri, putera apatah lagi. HAHA.

Okeh. Ada satu benda yang mencuit hati saya. Mahu hati dicuit juga? Mari lihat gambar di bawah.

klik untuk tatapan lebih besar

Gelak mari. Jom jom jom jom, jom gelak gelak. Dah macam iklan Jom Heboh yang membosankan pula. Siapalah yang mencari "Diari seorang palygirl azyan" nih? Hanya kerana saya ada membuat entri bertajuk Dairi, dan beberapa perkataan seperti seorang. Maka keluarlah Diari Seorang Playgirl Azyan. Amboi, sangat over tau. Saya takda membuat entri berkaitan playgirl langsung, malah saya bukan seorang playgirl juga. Sedap hati je keluar blog yang penuh suci ni. Salah siapa ni? Google kaa? HAHAHA. Sampai sekarang hanya mampu ketawa. Gelak sampai puas okeh.

Lagi satu. Kalau sesiapa yang ada ym saya or buzz whatever, sorry la. Saya memang takda mood hendak melayan ym sekarang. Apa yang saya tahu, saya sedang ketagih. Sila bantu saya. Jangan pula anggap saya sombong. Tengok muka ada rupa sombong ke? Sikit punya manis tersenyum boleh pulak main tuduh-tuduh. Tak baik tau serkap jarang. Sebenarnya saya takda lah free sangat, sambil menyelam minum air boleh dikatakan. Sambil taip minum air pun boleh juga. Minum pakai straw.

Saya tidak suka diganggu bila saya sedang tekun melakukan sesuatu. Lagi-lagi tengah tulis enty blog. Boleh saket jiwa. Kacau jiwa. Dah terang lagi bersuluh status saya di YM adalah busy, harap janganlah bertanya macam-macam kepada saya. Saya bukanlah kaunter pertanyaan. Bukankah encik Google ada, mahupun puan Cari ataupun adik Yahoo search. Lainlah saya menulis status di YM "Kaunter Pertanyaan, Sila Tanya" mungkin masa tu saudari mahupun saudara boleh bertanya.
"Awak dah makan belom?"
"Bila nak kawen ni?"
"Dah ada boyfriend?"
"Pagi tadi mandi tak?"
Pasti saya akan jawab tanpa ragu-ragu. Harap faham setiap manusia memerlukan privasi. Takkan semua nak dihebohkan betul tak? Okeh, jangan mula buat saya panas hati, panas kaki, panas tangan segala. Cepat simbah ais sebelum membara. Okeh, serius sekejap saja.

FeedJit telah melakukan satu kesilapan besar. Apa dia takda belajar Geografi Asia kah? Okeh, sebenarnya lokasi saya bukanlah di Johor Bahru seperti yang tertulis di FeedJit. Lokasi saya di Batu Pahat. Tahukan di mana Batu Pahat? Batu Pahat terletak disebelah Paris. Sekian.

En. Jinggo cakap saya dah matang sikit. HEHEHE. Ye ke? Mungkin sebab tahun ni tahun lembu. Ada kaitan tak? Takda? Abaikan.

Tamat untuk kesekian kalinya.



4 comments:

nurulshima said...

adeh, takuya ade 2 anak pompuan..sweet kan..haha

Unknown said...

Bestnya dapat boss macam tu : apa2 pun ain duduklh diposisi yg betul ain pada masa yg betul ( mendalam tu )

pasal matang tu....sebenarnya rentak orang boleh dibaca melalui apa yg dia tulis kan...sebab kita tulis apa yg ada dalam minda kita.bahasa dalam minda kita kan....

Ain : masih sesuai diposisi ain.pada masa ini itu yg sepatutnya..teruskan apa yg ada : pastikan kita dilandasan yg masih betul....

my name is Ain said...

jinggo:
hihi.. insya-allah. sy masih lagi seorang pekerja yg tau batas2 semasa waktu bekerja..

hihi..sebab tu kadg2 ada masa saya tulis macam orang gila, sebab saya tulis mengikut emosi dan naluri. Eceh!

apa yg saya boleh cakap, saya tetap saya cuma azam tahun baru telah merubah saya ke arah yg lebih baik. Mungkin.

**mcm skema pulak.

Anonymous said...

la..ingatkan belom kawen lg.. huhu..
tp kat pic tu mmg sgt sweet..

tetibe nk jd anak die lak :)

Recent blog post: Badan + Gigi + Kepala = ?

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards