• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

GORGEOUS KAH AKU

Dapat tag lagi dari Wai. Thanx banyak-banyak sebab sukeee sangat suruh aku wat tag ye? HEHE. Sebenarnya malu gak nak buat tag ni. Macam tag yg sebelum ni (klik sini). Tu kira membunuh, kalau yang ni tak tau la kes mana. Tak berapa suka sangat tampal muka dekat blog sendiri. Sebabnya, pemalu kot. HAHAHA. Tapi, disebabkan kau Wai, bersusah-payah suruh aku buat, aku buat juga walaupun tag ni macam memalukan aku sikit. HEHE.

Tatap la muka aku kat bawah ni ye. Jangan komen lebih-lebih. Kalau nak komen pun, senyap-senyap dalam hati tak payah cakap kuat-kuat.

this tag require u to choose 10 most gorgeous picture u have in ur life

Okeh, sebelum ni aku tak pernah tahu pun yang aku ni gorgeous. Bila dapat tag ni baru aku tahu. KehKehKeh. Gila kentang! Malas dah nak membebel, tengok je lah pic kat bawah ni (yang kononnya gorgeous). Jangan suka-suka nak save nanti daulat. (aku ada keturunan pahlawan jangan main-main) Kalau tak nampak, pakai kanta pembesar. Tak nampak juga pegi jumpa doktor betulakn tayar motor. Mesti boleh nampak dengan jelas dan nyata tanpa dengung.
















Kalau tak silap masa ni umur 8 bulan kot. Agaknya lah. Cube perhatikan tang dagu tu, aku pelik sampai sekarang, kenapa dagu tu tak maintain sampai besar. Kalau tak mesti boleh lawan dengan dagu Siti Nurhaliza.





















Ni dekat PICC, meeting for annual dinner untuk course kitorg. Ada tahi lalat besar kat pipi. Actually tu bukannya tahi lalat Syarifah Aini yang aku curi, tapi tu adalah bekas chicken pox. Sengsara betul kena masa besar ni. Bekas sana bekas sini. Nasib sekarang dah hilang. Kena masa 2nd year. Tapi ok gak, merasa la ada tahi lalat kat muka macam Syarifah Aini. (pesal nama pompuan ni asyik keluar je?)

One more thing, masa tu still pakai braces. *ting*

saya rasa gorgeous masa pakai jubah besar itu sambil memegang degree. Gorgeous gila apa. HAHA.





Bertambah gorgeous kalau dapat bergambar dengan lecturer yang pandai. Ni one of my favourite lecturer. Lemah lembut, ayu dan SINGLE lagi. Nak no phone dia, saya ada. HAHAHA. Berani la mintak kalau tak malu.

*rasa gorgeous sebab slim je time ni*
hukhukhuk
































Hari yang sama dengan gambar di atas. Saya rasa gorgeous bila bergambar sambil pegang bunga. Anda tak rasa begitu kah? Sebab lain...ermm..tak boleh cakap.

ngee~





















aku rasa gorgeous semacam bila dapat bergambar dengan teddy bear besar dekat dalam shopping complex. Jangan tanya shopping complex mana, siapa pernah pergi mesti tahu. HAHAHA.





















Lagi satu yang membuatkan aku rasa gorgeous bila muka aku keluar kat newspaper walaupun tak nampak muka sebenarnya. Konon malu nak tengok kemera sebab reporter tu suruh buat macam biasa. Aku yang baju merah.





















I think i'm gorgeous when i'm in red. Merah kan hot. So kira hot lah ni. HAHAHA.

Serius, aku suka gambar ni. Tapi tempat dia cam tak sesuai sebenarnya. Sesiapa yang tahu, jangan mention okeh. Nanti beta murka.





















Gambar ni diambil masa dinner kolej. Final year. Aku tak sangka pulak aku boleh pakai macam ni. Macam sedikit over. Tapi aku rasa macam gorgeous juga. Whateverlah. Yang sebelah tu Muna, my housemate selama 2 tahun.





















Last but not least. Aku akan rasa gorgeous bila bergambar dengan orang yang tak berapa gorgeous. HAHAHA. Acik, jangan marah. Kau balik pegi siap kasi gorgeous. Mesti lagi hot dari aku. KAHKAHKAHKAH

Dah, berhentilah meminta aku menempelkan gambar sendiri di blog sendiri sebab aku rasa macam tak best. Nanti orang kata aku syok sendiri pulak. Tapi yang pastinya, syok sendiri adalah satu pekerjaan yang bahagia apa. Kau syokkkk je, takda nak susah hati. Dah la, adios.

0 comments:

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards