• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Sokong dan boikot...


Okeh. Rasanya masih belum terlambat untuk menyeru seluruh umat Islam supaya memboikot produk keluaran Israel. Tapi kat sini saya bukan nak suruh kalian boikot, tapi sebaliknya. Marilah sama-sama kita menyokong produk di bawah:
  1. Kola-kola buatan Malaysia
  2. Norkiah, handphone terbaru masih belum terdapat di pasaran
  3. Pasaraya Kepoh
  4. McD a.k.a Mak Cik Dona Kafeteria
  5. Setar Bak Kopi
  6. Mak & Spender
  7. Razlan , produk kosmetik yang setaraf dengan Revlon. Tapi masih tak terkenal lagi di Malaysia.
  8. Spirit , minuman berkabonat ( rasa macam Sprite)
  9. Maybe-Linne , pengasas bernama Linne.
  10. Moonkiss , minuman berperisa oren yang lagi sedap daripada Sunkist
  11. Jack Fruit Territory ( Banana Republic)
  12. Rahsia Victor Chen ( Victoria's Secret)
  13. Razlipah Lauran
  14. Cik Kiah ( CK)
  15. Klinik ( swasta boleh kerajaan pun boleh)
  16. DKNY (Daud Kilau Not Young - keluaran baju Dato' M.Daud Kilau)
  17. Bob Black Essentials
  18. Dollah yogurt
  19. Gaban ni
Banyak lagi sebenarnya produk yang kita boleh beli selain daripada produk keluaran Israel. Kan? Contohnya macam yang saya listkan kat atas ni. Tapi jangan pulak korang cari, sebab memang takda dipasaran. HAHAHA.

Matlamatnya :
Hanya Suka-suka.

Motifnya :
Boikot Produk Israel.

Kesimpulannya:
Memang bukan mudah nak boikot, tapi kalau kita mula dari sekarang takda salahnya kan, sedangkan saudara seIslam kita sedang bergelumang dengan maut di Palestin sana.


5 comments:

ain said...

hehe..masih sempat nk tukar handphone..
apa kata pakai Sony Ericsson..best jugak..
minum kola2 buatan msia pun sedap juga...
dan mkn drumstik pak cik kent tuck kee (tp restoran cina).. huhu..boleh cuba lg ckgu.. :*

ubey said...

jom boikot. hehe. rahsia victor chen. ak igt edison chen. haha

Recent blog post: Malaysia 2009. Apa kata anda?

ain said...

kalo nak edison chen pun leh gak..tp die pn ada bsekongkol dgn amerika jugak..berlakon ngan diorang.. better victor chen sbb aku tak tau pun sape die ni..wujud ke tak..hehe

ronnie said...

ske gke DKNY a, datuk m daud kilau sure kecik ati kalo die jumpe blog ko ni ain karim oi..hahha

Recent blog post: i've got a crush on you

ain said...

hehe..saje2 je letak..okeh..lepas ni aku wat entry mintak maaf secara terbuka..poyo tak..huhu..

xde niat nk kecikkn ati sesape..saje2 je..huhu :'(

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards