• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Fakta terbaru, saya ada kembar..

Cuba perhatikan gambar di bawah ni. Adakan rupa kami serupa sampai dah ramai sangat orang cakap yang kami ni kembar. Yang peliknya, kembar tapi dalam kandungan emak lain-lain. Tahun kelahiran pun lain. Beza 5 tahun. Kembar ke tu? Even orang yang duduk satu kampung dengan aku, dah kenal lebih 10 tahun boleh cakap aku ada kembar. Aik? Takkan lah selama ni aku nak sorok kembar aku kot? HAHAHA.


Saya yang berbaju merah (nampak berisi) dan kembar saya (sepupu) berbaju hijau tersebut. Nama kami pun sangat berbeza ; saya : Nurul Ain , sepupu saya : Siti Aisyah. Kalau kami kembar mungkin nama dia akan bertukar kepada Nurul Aisyah atau nama saya jadi Siti Ain. Aik? Pelik-pelik. Tak best betul nama Siti Ain itu.


Sepupu saya ni sedang tunggu result SPM, jadi buat masa ni dia buat kerja part-time kat kedai kek. Bos dia pun cakap muka kami serupa. Siap describe senyum kitorang lagi. Cara senyum sama. Lain je aku senyum ngan sepupu aku senyum. Kan? Kan?


Yang membezakan kami adalah, dia pakai cermin mata tapi saya tidak. Kalau saya masih pakai cermin mata mesti lagilah ramai orang cakap kami ni kembar.


Imej dikaburkan sebab tidak menutup aurat. HAHAHA. Yang baju hijau tu pun sepupu saya juga. Adik kepada kembar saya, Siti Aminah namanya.


Okeh. Sangat lain dan tiada yang lain melainkan yang lain-lain belaka. Takda samalah. Kalau sama pun, saya tak payah cari 7 manusia yang rupa seiras dengan saya sebab saya dah jumpa 1. HAHAHA. My own cousin. Tapi, kalaulah kami ni kembar, senang je nak bezakan kami berdua. Saya slim sikit tapi kembar saya berisi sikit. HEHEHE. Angah, jangan marah ek? Takpe aku kutuk kau, sebab aku tau kau dah lama tak baca blog aku.

5 comments:

Anonymous said...

hehe..tau xpe..

Anonymous said...

yang pastinya keduanya nampak amat2 sempurna dimata seorang lelaki.....tapi ain nampak matang sedkit.

semuga hari2 seterusnya kedua2 diberkatiNya dan dipermudahkan dalam segala urusan kehidupan

Anonymous said...

hehehe..
naseb ckgu ckp saya nmpk matang sket..
kalau xmmg xde beza la sy ngan dia..
dh la perangai kami pn cm budak2..
perangai xmtg tp luar nmpk matang xpe..hahaha.. :)

Anonymous said...

ain,kalau ko lelaki mesti ko hensem tp ko perempuan ayu gitu..ko sgt cute.. 8-)

Anonymous said...

hahaha.. ye ke kak?
ayu tak ayu sgt la..
tu dlm gambar je..mst la control..
tp hakikatnye lain..hehe =-O

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards