• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

BUATLAH MACAM RUMAH SENDIRI.

Okeh, kata-kata pertama. Jangan terkejut, anda tidak salah masuk blog orang lain kerana ini memang blog saya. Wajah yang telah ditukar sebab persekitaran yang tak user friendly sangat. So, telah mengambil keputusan untuk menukar rupa (bukan rupa saya, rupa blog lah) kepada rupa sekarang. Sebenarnya tak berapa suka sebab background dia kaler kuning dan hitam. Saya lagi prefer putih sebab putih itu suci. Sekarang dah tak owner friendly pulak. HAHAHA.


Pelangi-pelangi cinta sudah tidak ada lagi. Begitu juga dengan gambar pemilik blog. Pun sudah dihilangkan. Yang ada hanyalah gambar perempuan berambut perang yang mulutnya telah di plaster atau dalam erti kata lain banned. Tapi mulut saya tidak macam itu harap maklum. Saya tidak akan melaser tak tentu pasal tapi akan melaser bila tentu pasal. Ayat apakah? Mari proceed.

Erm, selepas ini anda tidak akan lagi dapat melihat blog yang warna-warni tersebut. Huuu. Saya dah mula rindu. Ku merinduimu. Ting tong (Iklan Follow Me sekejap). Tiada love-love yang berwarna warni sebaliknya ada gambar kertas yang macam pembalut nasi lemak ni. Tak tau kenapa saya memilih layout ini. Takpa, mari bagi peluang kepada dia menapak di sini. Agak-agak bila owner rasa tak owner friendly, terus akan menukar kepada wajah lama. Amboi, asyik tukar je. Takda pendirian tetap langsung. HEHEHE.

Saya terasa malu sekejap. Mak cik saya di Singapura rupa-rupanya membaca blog saya. Alamak, kena beware sikitlah selepas ini. HEHEHE (Gurau je Cik Mahani). Kata-kata kena sopan, peribahasa kena betul (apa kaita dengan peribahasa?), imbuhan awalan, akhiran semua kena perfect. Okeh, sebenarnya mak cik saya bukan seorang guru Bahasa Melayu pun.

Tiada lagi kata-kata "poket saya penuh dengan kegembiraan" di akhir setiap entry. Sebab poket saya dah bocor. Waaa. Tetiba dah terasa rindu yang amat. Kawan-kawan pun tolonglah suka (atau pura-pura suka) dengan wajah baru blog saya ni. Tak suka pun takpa. (Beranilah kata kamu tidak suka, saya akan baham kamu macam harimau di zoo Singapura nanti) HEHEHE.

Bencilah dengan background berwarna kuning nih. Saya dah tak boleh menukar kaler font saya. Tak berapa nampak dengan jelas sangat. Benci betul. Ehh, sila-silap. Suka betul. Suka suka. Mari suka sama-sama okeh? Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing.

Dah la. Merepek panjang sangat. Takda hala tujuan. Tamat.

Sebelum tu, nak tunjuk wajah pemilik blog sebab ada orang konpius mana satu saya. Alamak, malu lah nak letak gambar sendiri.

Saya adalah yang memakai skirt pendek itu.
Silap-silap.
Saya adalah yang dibelakang, memakai shirt warna putih.
Berdiri tegak siap dengan bow sekali.
.
.
.
.
.
Tipulah.
Saya adalah minah bunga tersebut.
Kan dah malu sendiri nih.

2 comments:

Unknown said...

Dari gaya bahasa : seakan sesuatu sudah berlaku.Setidak2nya perubahan telah berlaku...

Yang dulu nampak macam 'budak2 kolej aja ' tapi yang baru ni.Matang sedkit.Tu tanda dah bersedia untuk jadi bini orang agaknya....he..apa2 pun saya semakin suka kesini...

P/S : JB kat mana : saya ada banyak sedara kat WadiHana....selalu juga balik sana.

my name is Ain said...

JINGGO::
gaya bahasa sy berubah ke? hehe.. ehem, nampaknye berjaya membuat ayat yg formal, yg tak terlalu pasar.

hahaha..tgelak besar saya..budak2 kolej kah? patutlah budak2 skola suka dtg blog saya sblm nih..huhu..jadi bini org tu ada tanda soalan besar kat situ. trm kasih pengunjung setia..mgkin patut bg award kpd en. jinggo..

actually sy bukan di JB..feedjit ni xtau lokasi sy.. sy berada di atas bukit..hehe..xdelah..sy di BP..saudara mara sy mmg kebanyakn org johor..

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards