• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

JATUH CINTA PANDANG ..........

Sejak kali pertama aku terpandang wajah dia, jantungku berdegup dengan pantas sekali. Berdebar-debar rasanya. Aku tertanya-tanya adakah ini dinamakan cinta. Memang serius, laju nak mati jantung aku berdegup. Naik takut jugak aku. Pandang sekali, aku tak puas, aku pandang dua kali. Dah pandang dua kali pun tak puas-puas jugak. Aku pandang tiga kali. Gatal jugak aku nih. Nasib dia tak perasan.

Hari itu telah pn berlalu. Tapi aku masih lagi mengharap pada dia dengan harapan dia datang pada aku. Siapalah aku untuk pergi kepada dia. Duit aku pun tak lah sebanyak duit Mawi yang berkepuk-kepuk tu. Petik jari, 10 yang datang. Kalau aku petik jari, tak de siapa yang datang. Yang datang cuma abang kat gerai makan yang nak bagi bil. Cam siot je, ingat aku tadak duit ke?

Siang malam pagi petang, aku masih terbayang-bayang wajah dia. Serius, memang aku dah jatuh cinta pandang keberapa ntah. Aku sendiri pun tak ingat sebab aku dah banyak kali pandang dia. Nak usha mesti dia tak layan punya. So, aku pun simpan hajat, setiap bulan akan aku simpan duit dalam bank untuk pastikan yang satu hari nanti dia akan jadi milik aku. Aku tak peduli la orang nak cakap aku apa. Perigi cari timba ke, cari jodoh ke, aku dah tak peduli semua tu. Sebab yang aku tahu, aku hanya mahukan dia dan tak ada yang lain.

Aku bertambah cemburu bila lihat orang lain dampingi dia. Satu hari nanti, aku pasti, aku pun akan dapat dampingi dia setelah aku sunting dia jadi milik aku. Aku dh tak peduli apa orang nak kata. Mulut manusia memang susah nak tutup, baik aku tutup mulut tempayan. Lantaklah, janji aku layan. Tak sabar betul aku nak tunggu hari yang mana aku dapat dampingi dia ke hulu- ke hilir tanpa hiraukan perasaan orang lain sebab masa tu dia dah jadi milik aku. Nantikanlah saat dan ketika itu apabila aku dapat mendampingi ..........DIA. <---- KLIK KALAU NAK TENGOK MUKA DIA YANG AKU CANDID. HEHE. Aku lagi suka kalau dia pakai baju kaler hitam. NgeE~.

7 comments:

Tihara said...

wooo..minat keta ni ka...akak kan minat sgt dgn Honda hybrid tu..geram la..ade member akak dh pakai keta tu...tgh jeles ni

Wai said...

menci cangat ngan owang yg cakap pusing2 nih....

awal2 cakap keta kan senang!
adoi....

mademoiselle ain said...

TIHARA>> minat jugak kete honda, minat gile, tapi tau memang takkan mampu nak beli.. so yg ni je rs yg mampu..huhu..


wai>> hahah.. bes, ekau ingt pe? aku nk dok melamar lelaki ke? ooo, sori ek.. gua xlah sedesperate itu.. huhu..sweet kan cerita cinta nih..hahaha

Son Goku said...

laaa..hampeh betol..aku ingt betol2 la ade cinta td..

;)

apapun kreta tu mmg cute.

missy suzi said...

majoriti suke swift..
aku pon!!tp tuh dulu..haha
skang cintaku telah berubah!
"cinta terhalang oleh org tua!"lalala~
hahaha~

mademoiselle ain said...

son goku>> hehe..saje wat gempak sket..


suzi>> hahaa...sbb die comel la..huhu..siang mlm asyik mimpi je nih..mmg dh jatuh cinta abes ..

turtlebeach said...

ceh.wat saspen je..

ak ske kete vw golf gti tuh.tpi blom xmampu lg lah skang ni=>

Swift mayb 2nd choice KOT ;)

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards