• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Peneutralan Udara

Terpaksa menutup hidung, sambil mengkipas-kipas udara di sekitar hidung. Sesuatu bau yang kurang disenangi telah melanda office sebentar tadi. Pergh, memang busok i tell you. Rasa macam nak mati sebab kekurangan oksigen. Individu tersebut mungkin tidak menukar setokin sejak minggu lepas kerana aromanya memang sungguh....tak boleh nak klasifikasikan macam mana. Nasib ada perfume in my handbag. Habis satu office saya sembur. Udara telah neutral balik. Mari sini saya ajar macam mana nak meneutralkan udara yang berbau busuk.

OKSIGEN TERCEMAR + WANGIAN PERFUME = OKSIGEN NEUTRAL

Saya tidak menggunakan persamaan kimia kerana dikhuatiri ada pengikut ajaran sesat. NgeE~.



Aku tak da suruh dia masuk office bukak kasut.
Dan di luar office pun tak da notis suroh bukak kasut.
ngEe~

6 comments:

Tihara said...

sapa tu kaki busok..???

nurulshima said...

dramatic gle description of d smell..hahah

syahirah said...

owh.boleh bayangkan.
harap bersabar ye cik ain.hee~

mademoiselle ain said...

tihara>> one of my customer lah.. memang busok sgt, smpai i can't stand anymore...

ronnie>> tau xpe..kalau dh nama busok kan..

syahirah>> memang sabar n nasib baik ada perfume dlm handbag

Sarah Ezeeliya said...

haha..matik lah kamu dengan udara itu..tahan lama kah bao minyak wangi itu.?

mademoiselle ain said...

SARAH>> nasib tak da mati.. kalau tak mati idop semula la..ngee~..

aik, perli nampak, mestilah tahan lama. takkan la nak sembur minyak wangi yang jual kat pasar malam 1 botol RM10 tu.. malu je nnt customer masuk bau cam minyak wangi tak siap. huhu..

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards