• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

aku tak single tapi available

Tag ni aku dapat daripada Suzy yang beria-ia nak tahu status aku. Huhu. Ditujukan TAG ini kepada diri aku sendiri, kawan-kawan dan sesiapa yang berkenaan(nama terpaksa dirahsiakan).

Emm..aku akan menjawab kesemua soalan dalam bahasa melayu kerana memudahkan untuk aku mengelentong dan menggoreng sampai hangus. fuuuuuhhhh. Berpeluh-peluh nak menjawab nih.

>>What is the relationship of you and him?

Him?? Him mana ni? Are u talking about Mr X, Mr Y or Mr Z? Actually, aku pun tak tahu status aku sekarang, either single, married, janda, duda(??), andartu entah la.. Ha Ha. So boleh la cakap setakat 'kawan tapi mesra' ---> tiru Fahrin Ahmad n Linda Onn.

>>Your 5 impressions towards him
  • aku suka cakap dia gemok
  • kaki dia suka merokok
  • pendekar bujang lapok nih(berlapok2 gila n pandai bersilat)
  • penyabar dia ni, tahan dgn kerenah aku yg mengada-ngada nih
  • sweet talker okeh, tapi aku tak mudah terpedaya haha..
>>The most memorable things he had done for you

Entah la, bru je kenal.. em so far dia pernah nyanyikan utk aku melalui telefon. N lagu tu dia compose sendiri.. Boley laaaaa..

>>The most memorable things he have said to you?

Memory tak memory. Entah aku lupa sekejap. Tak ingat la. Ingat2, dia pernah cakap muka aku comel. Tapi tak tau dia ikhlas ke tak. Ha Ha Ha.

>>If he becomes your enemy, you will

Emmm.. dia jadi musuh aku? Aku jadi musuh dia balik la.. KOnfem jadi musuh ketat, musuh dalam selimut, semua2.. dah nama musuh kan? Cari gaduh, cari pasal, cari jodoh etc..

>>If he becomes your enemy, the reason is

Entah la, kena tanya dia sendiri lepas dia jadi musuh aku. Tak pe, lepas ni kitorang gaduh, pastu korang tanya dia ek sebab apa dia nak sangat jadi musuh aku. Mungkin sebab mulut aku laser sangat.

>>The most desirable thing to do on him is?

Emmm.. entah la..???. Tak pernah terfikir pun. Belum lagi nak fikir, tu yang tak terfikir tu (terbelit-belit lidah aku)

>>The overall impression of him is

Sukar sikit dijangka dia ni, sekejap macam ni, sekejap lagi macam ni. Tapi dia ni open minded sikit. Kot.

>>How do you think the people around you will feel about you?
  • nampak cam nerd je budak ni, skema pun ye jugak (muka biasa)
  • cm bagus je (muka bangga)
  • rajin nye budak nih, boleh jadi calon menantu mak (muka rajin)
  • seramnya tengok muka marah dia, macam hantu cerita puaka niyang rapik. haha (muka naik hangin)
>>The character of you for yourself is?

Sebenarnya, aku bukan nak masuk bakul kemudian angkat sendiri ye. Tidak sama sekali. Mak aku cakap, aku ni rajin jugak. Mungkin dia terpaksa cakap macam tu sebab nak sedapkan hati aku. Tak apa. Aku paham. Aku ni nampak je serius, tapi sebenarnya aku suka main-main. Aku suka buat lawak bodoh, aku suka buat orang gelak n aku suka buat orang bengang. Tapi bila orang bengangkan aku balik, aku jadi bertambah bengang dan akan menaikkan hangin secara tiba-tiba. Means, kalau aku marah, tak siapa berani cakap dengan aku sebab aku suka tunjuk aku marah melalui ekspresi muka. Muka monyok dengan mulut muncung semacam tu, tengah marah la. Jangan cari pasal, memang cari nahas dengan aku. Lagi satu aku cukup pantang orang buat kurang ajar dengan aku, tak kira orang muda atau tua. Siap kau dapat balasan CASH, tak ada installment. So, kalau tak nak aku marah, jangan cari pasal. Cari la makan ke, jodoh ke, best jugak kan?

>>On contrary, the character you hate of yourself is?

Aku sendiri pun cukup tak suka dengan perangai aku yang suka marah orang nih. Sikap marah yang still boleh control la. Tapi kalau out of control, siap macam gunung berapi la. Aku cuba sebaik mungkin untuk membuang tabiat buruk ni. Tapi setiap kali aku nak buang, ada je orang cari pasal dengan aku. Memang tak la. Aku buang dalam tong sampah, ada orang kutip. Tu yang susah sikit nak buang.

>>The most ideal person that you want to be is?

Setiap manusia yang Allah ciptakan pasti ada kelebihan dan ada kekurangannya. Kan? Cuma kita manusia ni je yang tak pernah puas dengan apa yang kita ada. Tapi, kalau lah aku diberi peluang untuk menjadi orang lain, aku nak jadi macam Angelina Jolie. Bibir seksi. Tapi banyak dosa pulak. Ha Ha Ha.

>>For the people who care about and like you, say something about them.

Terima kasih kerana mengambil berat tentang diri aku dan menerima aku seadanya.

>>10 people to tag

Tak nak buat boleh tak? Nak pecahkan tradisi..huhu.. so, soalan bawah tak payah jawab. Sebabnya nanti aku bagi balik kat orang yang sama. Pastu nanti orang tu bagi balik kat aku. huhu.. siapa yang nak buat, silakan. Tapi aku tak paksa.

>> Who is no. 2 having a relationship with?

>>Is no. 3 a male or a female?

>>If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?

>> How about no. 5 and 8?

>> What is no. 1 studying about?

>>Is no. 4 single?

>> Say something about no. 6?

0 comments:

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards