• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Membeli-belah tingkap

Sape rindu aku angkat tangan? Angkat tangan dibelakang badan pun tidak mengapa kerana aku memang tidak nampak. Even korang angkat tangan tinggi-tinggi depan pc pun aku tidak nampak. Ha Ha Ha. So siapa yang mengaku dia rindu aku tu, cubalah mengaku di dalam hati dan tidak perlu menyuarakannya. Wah, baru hilang sehari, dah perasan ada orang rindu. Macam diva la kononnye. Ha Ha Ha. Lagi dan lagi. Ha Ha Ha.


Selepas ber'interview' semalam, aku dengan my cousin telah pergi membeli-belah tingkap (window shopping). Seawal pukul 10.30 pagi kitorang dah sampai di tempat kejadian. Cuba korang bayangkan, memang senyap sunyi mall tu, banyak lagi kedai belum buka, and yang paling penting tak ramai orang langsung. Nak tido dekat tengah-tengah laluan mall tu pun boleh, tapi aku tak delah sampai nak buat macam tu kan? Pakai dah cun- melecun (yela, nak interview kan?) tak kan nak menconteng arang di muka sendiri. Ha Ha Ha. Jatuh saham beb!

Abaikan perenggan di atas kalau rasa malas nak baca (tapi sebenarnya korang dah terbaca jugak kan?) Ha Ha Ha. Okey lah, hasil membeli-belah tingkap, kami telah membeli beberapa barang yang sepatutnya tidak perlu dibeli pun. Hu hu hu. Tapi, sorry la, aku terlupa nak snap picture. Insya-allah, esok aku akan upload that picture okeh? Tapi, benda yang paling best kitorang dapat semalam adalah Rice Mask from Skin Food. Hu Hu Hu. For free tau. Tapi yang sample punya la. Ha Ha Ha.


Salesgirl dia memang sangat friendly and sesuai dengan jawatan dia sebagai salesgirl. Semua produk dia promote kat kitorang and semua dia sapu. Sampaikan before aku masuk kedai tersebut aku berbau body shop, bila masuk situ bau perfume aku pun bertukar bau. Bau lavender sangat la best. Next month, aku nak try one of their product. Price dia affordable la, tak mahal sangat and tak de la murah pun. Boleh la.SKIN FOOD OFFICIAL WEBSITE. Try la intai-intai mana tahu ada yang berkenan di hati. Tapi harga yang dia state kat situ dalam won, harga kat Malaysia lain sikit la. Nak tahu, kena tinjau sendiri.

Aku nak siapkan kerja sekejap. Agak-agak bosan buat kerja nanti kau memblog lagi lah yek. So, gua chow dulu. Yeah Yeah!! (Jiwa rock gua dah datang).

0 comments:

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards