• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Bond Girl 017

Kerana terlalu leka dengan hal duniawi yang laen, sampaikan terlupa dengan dunia blog aku sendiri. Hari ni telah menghasilkan entry yang berunsurkan entah apa-apa, yang langsung tidak mempunyai kualiti, kuali jauh sekali malah untuk mendapatkan ISO jugak tidak layak (apakah?). Seperti pagi tadi, hingga kini, mata aku masih lagi mengantuk dengan keluasan pembukaannya hanyalah separuh. Cuma tinggal separuh sahaja lagi untuk mencapai ke destinasi cinta (pehal tajuk lagu Siti lak yang keluar ni), bukan-bukan..destinasi mimpi. Indahnya bermimpi di siang hari.


Petang ini akan pulang ke kampung halaman untuk bertemu ibu bapa serta keluarga yang telah seminggu ditinggalkan. Tiap-tiap minggu pun begitu. Meninggalkan keluarga kerana pergi berjuang dimedan perang. Ha Ha Ha. Cepat, buat aku gelak. Mata aku sudah semakin rapat untuk menuju ke destinasi cinta nih. Sebenarnya terasa malas hendak pulang ke kampung halaman, tetapi kerana telah merindui kepada pokok-pokok bunga ternakan aku, maka aku pun telah mengemas beg pagi tadi untuk pulang ke kampung setelah tamat waktu bekerja. ( Ayat aku makin skema sebab semalam aku terfikir, mungkin betul kata Sarah, mana tau satu hari aku jadi seorang sasterawati yang terkemuka. Ha Ha Ha). Tengok, tak payah pergi tidur pun sudah boleh bermimpi di siang hari.

Terlupa pulak nak kongsi lagi satu cerita ni. Pagi tadi aku pergi menimbangkan diri. Seperti kebiasaan yang aku buat la. Waaaaaaaa... Seronok.. My weight is officially under 50 kg. Ha Ha Ha. Hu Hu Hu. Hi Hi Hi. Ho Ho Ho. Seronok seyh, tak terkata. Ni yang buat aku bersemangat balik. Ye la, sebelum ni family aku asyik cakap aku punya ****** besar. Bila aku dah kurus, diorang tak cakap pulak. Tengok? Kutuk aku lagi, kan aku dah jadi kurus dah. Mari bergembira bersama-sama aku. Yeah. Yeah. Aku akan cuba maintainkan balik la my weight nih. Berat badan aku start naik masa aku clash dengan balak tak guna aku dulu. Aku happy sangat dapat clash dengan dia sampai makan pun terlebih selera. Tu yang naik macam roti naik tu. Dah-dah. Cerita lama jangan diungkit balik. Next!!

Hari tu aku beli satu perfume nih. Murah je, tapi sebab botol dia cantik and bau dia berunsurkan floral, maka aku pun membelinya tanpa rasa ragu-ragu. Bond Girl 007. Wah, mana tau akan datang Daniel Craig nak berlakon dengan perempuan melayu yang pakai tudung untuk filem James Bond terbaru. So, aku boleh la promotekan diri kan? Ha Ha Ha. Gila.

Harga dia tak adalah semahal harga minyak wangi jLo, mahupun CK or Hugo Boss. Tapi aku memang suka bau dia. A sexy cocktail of velvet florals, cool freshness and warm woods. Hu Hu Hu. Best, nak try pergi la beli satu. Kat butik Avon ada jual. Ha Ha Ha. One day tu, aku ter'google' website Avon, tu yang terjatuh chenta sekejap. Hu hu.


p/s: Malam ni for sure aku mimpi buat casting untuk filem Jmes Bond 017. Ha Ha Ha.



0 comments:

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards