• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Rang undang-undang #1


Aku akan membuat rang undang-undang bagi pembaca-pembaca di blog ini. Buat masa ni masih lagi dalam perbincangan bersama ahli dewan undangan, yang tak diundang pun ada jugak. Tapi, undang-undang yang pertama yang paling pasti sekali ialah:
  1. Dilarang membaca dalam keadaan bising, iaitu membaca secara kuat-kuat kerana orang disekeliling akan kehilangan konsentrasi. Jika konsentrasinya teralih kepada blog ini tidak apa, di maafkan. Ha Ha Ha. (konon mintak promote blog la)
Yang kedua, ketiga, keempat dan seterusnya akan aku pikirkan kemudian. Kadang-kadang kepala aku ni kekeringan jugak idea. Tu yang kadang-kadang menghasilkan entri yang tidak berkualiti. So, aku dengan ini, membuka ruang kepada sesiapa yang mempunyai permintaan yang lama tersimpan di dalam hati. Korang boleh bagi cadangan lah nak suruh aku tulis pasal apa. Hanya idea-idea yang bernas sahaja yang akan diambil pertimbangan. Sekian.

p/s: Gila perasan diva pompuan ni. Abaikan la kalau sakit hati. Tak apa, nanti aku buat ubat hilang sakit hati ye.

3 comments:

CoklatChips said...

Bace smbil makan Boleh.

nurulshima said...

nak bace kuat2 gak, tak kire!

mademoiselle ain said...

haha..nak bace sambil makan pn boleh. nak bace kuat2 pun boleh.. hahaha.. undang2 di blog ini hanya dilaksanakan di dalam hati.

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards