• Post Title 1

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede ...

  • Post Title 2

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 3

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in quam. Etiam augue pede, molestie eget, rhoncus at, convallis ut, eros. Aliquam pharetra. Nulla ...

  • Post Title 4

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus. In pretium pede. Donec molestie facilisis ante. Ut a turpis ut ipsum pellentesque tincidunt. Morbi blandit sapien in mauris. Nulla lectus lorem...

Another Tag for Me

Aku kena tag lagi sekali oleh HoneyBee. Kebetulan pun aku memang tak ada modal lagi, so aku buat dulu tag ni atas permintaan orang yang men'tag' aku keh.

1. List these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks on yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you.
6. Leave a comment for each blogger.


7 facts about me
  1. Aku sangat suka makan coklat kerana coklat adalah sangat lazat. Bila tiba waktu-waktu tertentu, aku hanya akan memakan coklat sahaja tanpa mengendahkan makanan lain kerana coklat pernah berpesan kepada aku, 'jangan pandang makanan lain bila aku ada depan mata kau!'. Aku tahu, coklat cakap macam tu sebab dia pun suka makan aku macam aku suka makan dia. (??)
  2. Aku suka tolong mak aku masak. Suka tolong masak je, tak bermakna aku pandai sangat masak. Sikit-sikit la. Tapi selalunya jarang sekali la aku rajin nak tolong masak. Malas je lebih. Ha Ha Ha. So, point ni tak leh diguna pakai.
  3. Aku paling suka ketawa dan senyum. Ni sekarang la, dulu aku memang paling benci senyum sebab dulu gigi aku tak cantik. Sekarang gigi dah tersusun cantik, maka aku akan tersenyum tanpa disuruh sampai orang pun boleh pelik kenapa aku boleh sengih macam kerang busok tak pasal-pasal. (gila!). Actually, nak tayang kat semua orang yang gigi aku dah cantik sekarang. Puas hati aku pada siapa yang pernah ejek gigi aku dulu. Gigi aku lg cantik dari gigi kau. Ha Ha Ha.
  4. Menanam bunga adalah salah satu aktiviti yang akan aku buat time aku tak kerja. Dalam erti kata lain, tiap-tiap bulan aku akan beli pokok bunga dekat nursery pastu aku akan tanam kat rumah. Dalam sebulan sekurang-kurangnya 5 jenis pokok yang aku akan beli. Aku suka sangat tanam pokok bunga sebab bila time dia berbunga aku akan rasa puas hati. Kalau balik kerja tengok bunga pun hati aku jadi lapang. Masalah semua aku lupa.
  5. Duit. Setiap hari, setiap saat, setiap ketika hanya ni je yang aku fikirkan. Aku fikir macam mana nak buat duit dengan banyak dengan usaha yang setimpal. Tak main la 'bapak gula'. Sekarang, aku dalam proses untuk membuat bisnes yang masih lagi dalam perancangan.
  6. Aku pandai jahit. Ha Ha Ha. Gelak la kalau nak gelak. Tapi ni bukan lawak. Aku memang pandai menjahit tapi setakat jahit baju kurung je. He He. Dulu, aku pernah bercita-cita nak bukak butik tapi sekarang dah tak sebab aku dah minat dekat benda lain. yang lebih kurang sama. He he he.
  7. Aku suka buat lawak bodoh dekat rumah sampai kadang-kadang orang pun tak paham dengan lawak aku. Ha Ha. Lawak orang bijak memang macam tu, sukar utuk dimengertikan. Eceh2. (lawak bodoh-orang bijak --->apa akitan ek?)
  8. Ala, 7 je ke? Ada lagi banyak nak tulis ni. Huuuu.
6 perkara pelik
  1. Aku suka skipping malam-malam buta. Aktiviti sihat ni aku mula amalkan masa aku duduk kat kampus dulu. Setelah mula menyedari berat badan menaik secara mendadak, maka aku pun telah mengambil keputusan untuk membeli skipping dekat kedai RM2 supaya aku boleh gunakan untuk tujuan 'program menurunkan berat badan' walaupun sebenarnya tidak pernah berjaya.Selalu aku buat dalam pukul 12 ke atas la sebab time tu rumet aku semua dah tidur.
  2. Sebelum tidur, aku suka goyang-goyang kaki sampai aku tertidur. Dari kecik sampai sekarang, tabiat pelik ni memang tak boleh buang.
  3. Kadang-kadang, bila datang tebiat aku, aku suka dengar lagu dangdut. Tetiba je. Ha Ha Ha. Dangdut melayu la, dangdut Indon kocok-kocok aku tak suka. Kadang-kadang je, tak selalu pun. Sesekali layan best gak.
  4. Pantang nampak ada game baru kat internet, mesti aku nak main. Kalau bagi aku masa 1 hari suruh main game non stop pun aku boleh. Addict sangat dengan game sampai aku ada banyak koleksi cd game. Sampai tak termain dah. Ada satu masa tu, aku punya tangan sakit sangat sebab terlalu lama main game, and aku kena pakai wrist guard.
  5. Perfume dengan aku memang tak dapat dipisahkan. Aku memang suka beli perfume tapi, bila dah beli aku cam sayang nak pakai. Lagi kalau bau dia best gila, memang aku tak pakai. Tapi aku kena pakai gak, kalau tak rugi je beli, sebab nanti bau dah tak best.
  6. Kuku tangan dan kaki aku tak pernah panjang sebab bila panjang sikit je mesti aku nak potong. Tak boleh la kuku panjang, aku tak selesa. Sampai kawan-kawan aku pelik, kuku pendek pun nak potong. Serius, aku memang tak selesa bila kuku panjang.
  7. Actually, ada perkara yang lagi pelik. Tapi disebabkan dia suruh listkan 6 je kan, aku list 6 je lah.
Ala, aku malas lah nak tag orang lain. Tak pelah, korang baca je la ek. Aku tetiba jadi baik hati hari ni tak maun tag orang.

0 comments:

Post a Comment

Blog Kita

Blog Kita
 
Copyright © ini sebuah kisah. Original Concept and Design by My Blogger Themes | Tested by Blogger Templates | Best Credit Cards